Article archive

18/06/2013 12:13
Ανακοινώνονται σταδιακά τα αποτελέσματα των Εξετάσεων Γλωσσομάθειας περιόδου Μαΐου 2013, με πρώτα τα αποτελέσματα Γερμανικών Ινστιτούτου Goethe, FIT 1 & 2. Δείτε τα αποτελέσματα Συγχαρητήρια!    
31/05/2013 11:28
Αγαπητοί μας μαθητές, άλλη μια σχολική χρονιά έφθασε στο τέλος! Όπως ήδη γνωρίζετε, η παραλαβή των τελικών ελέγχων και των ενδεικτικών - βεβαιώσεων παρακολούθησης, θα πραγματοποιείται από Δευτέρα 3/6. Την ίδια περίοδο μπορείτε να κάνετε την εγγραφή σας για το νέο σχολικό έτος!   Σας ευχόμαστε...
22/05/2013 23:39
The best of luck to your exams! All your hard work will pay off, if: you just relax, concentrate and put into practice everything you've learned!    
11/05/2013 12:34
Αγαπητοί φίλοι,  Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές μας για το σχολικό έτος 2013-14 ξεκινούν τη Δευτέρα 20/5 και όπως γνωρίζετε, πραγματοποιώντας την εγγραφή σας ‘κλείνετε’ ΑΜΕΣΑ τη θέση στο τμήμα & ωράριο που επιθυμείτε!   Ενημερωθείτε στη σχετική σελίδα Εγγραφές - Ωρολόγια...
30/04/2013 12:49
Τα κέντρα μας θα είναι κλειστά από Σάββατο 27/4 έως και Κυριακή 12/5. Εξαιρούνται τα προγραμματισμένα επαναληπτικά μαθήματα διαφόρων εξετάσεων, για τα οποία έχουν ενημερωθεί οι μαθητές μας.   Σας ευχόμαστε Καλό Πάσχα!    
10/04/2013 21:47
The Winners of the 'Painting Competition 2013' are: My Hobby (Ages 6-10) Kotzaoglou Elisavet - Tzavara Maria   Our World (Ages 10-14) Koukakis Konstantinos   'Free Choice Painting' (Ages 14+) Zampeli Melpo   visit our Gallery!
25/03/2013 11:08
Δείτε τις βραβεύσεις των νικητών του Grammar Competition    
12/03/2013 09:47
Ο 3ος Διαγωνισμός Ζωγραφικής των Σχολών μας ξεκινά και μπορούν να λάβουν μέρος όλοι οι μαθητές μας, ανάλογα με την ηλικία τους! Τα έργα θα πρέπει να συμπεριλαμβάνουν (στην ίδια σελίδα) μικρά κείμενα στην Αγγλική Γλώσσα, για τα οποία οι μαθητές μπορούν να συμβουλευτούν τις καθηγήτριές τους. Τα...
08/03/2013 12:56
Ευχαριστούμε θερμά τους 89 μαθητές που συμμετείχαν στον Διαγωνισμό!   Congratulations!!!   Τα αναλυτικά ποσοστά επιτυχίας για όλους τους διαγωνιζόμενους, είναι διαθέσιμα μόνο στο προσωπικό των Σχολών μας. Όσοι από τους διαγωνιζόμενους θέλουν να μάθουν το αποτέλεσμα τους, μπορούν να...
07/03/2013 20:03
  Η επόμενη συνάντηση του Parents’ Club, είναι  την Τετάρτη 13 Μαρτίου 2013, στις 7.30 μ.μ., στην αίθουσα Εκδηλώσεων του Κεντρικού Σχολείου.   Θέμα: 'Χρήσιμες Συμβουλές για Ευεξία & Ομορφιά'   Λεπτομέρειες  
28/02/2013 16:03
Αγαπητοί γονείς και μαθητές, Σας ενημερώνουμε οτι οι Έλεγχοι Προόδου Β' Τριμήνου θα παραδοθούν το Σάββατο 9/3, 10.00 - 12.00 π.μ. Αναλυτικό Πρόγραμμα Συνεργασίας με τους Καθηγητές έχει δοθεί ατομικά σε κάθε μαθητή. Καλά Αποτελέσματα!    
19/02/2013 16:39
O ετήσιος Διαγωνισμός Γραμματικής (English Grammar) των Σχολών μας, θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 2 Μαρτίου. Μπορούν να λάβουν μέρος όλοι οι μαθητές μας ΔΩΡΕΑΝ και διεξάγεται ανά επίπεδο, δηλαδή οι μαθητές της Α’ τάξης διαγωνίζονται μεταξύ τους, οι μαθητές της Β’ τάξης μεταξύ τους,...
19/02/2013 16:12
Η επόμενη συνάντηση του Parents’ Club, είναι  την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013, στις 7.30 μ.μ., στην αίθουσα Εκδηλώσεων του Κεντρικού Σχολείου. Θέμα: 'Ελάτε να γνωρίσουμε τη Γιόγκα'   Λεπτομέρειες    
14/02/2013 16:29
Σας προσκαλούμε την Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013, στις 7.30 μ.μ., στο Κεντρικό Κτήριο των Σχολών μας (Χορμοβίτου 242), για να σας ενημερώσουμε για τα Διπλώματα και τις Εξετάσεις της Αγγλικής Γλώσσας, στις οποίες μπορούν να συμμετέχουν οι μαθητές μας.
25/01/2013 17:43
Σας ενημερώνουμε οτι ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των Εξετάσεων ECPE Michigan και City & Guilds (Β2) περιόδου Δεκεμβρίου 2012.    Συγχαρητήρια!   Λεπτομέρειες  
24/01/2013 18:42
Την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου στις 7 μ.μ., θα πραγματοποιηθεί η ετήσια Γιορτή μας, 'Απονομή Πτυχίων & Βραβείων', στην Αίθουσα Εκδηλώσεων - Χορμοβίτου 242. Περιμένουμε όλους τους πτυχιούχους μας για να γιορτάσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ την ΕΠΙΤΥΧΙΑ!    
24/01/2013 18:39
Αγαπητοί Γονείς & μαθητές, Την Τετάρτη 30 Ιανουαρίου (ημέρα εορτασμού των Τριών Ιεραρχών - Σχολική Αργία) δεν θα πραγματοποιηθούν μαθήματα.    
07/01/2013 15:11
Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των εξετάσεων Cambridge FCE (Lower) και CPE (Proficiency) DEC 2012.   Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά!   Λεπτομέρειες    
04/01/2013 17:22
Let this New Year be the one, where all your dreams come true, so with a joyful heart, put a new start to this year!   Wishing you a happy and prosperous New Year 2013!    
20/12/2012 09:29
Καλές Γιορτές! Αγαπητοί μας φίλοι, Τα Κέντρα Ξένων Γλωσσών 'Αργουδέλης-Πουλοπούλου' θα είναι κλειστά από το Σάββατο 22/12/12 έως και τη Δευτέρα 7/1/13. Έναρξη μαθημάτων Τρίτη 8/1/13.   Σας ευχόμαστε ολόψυχα ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ & ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ 2012!    
12/12/2012 20:23
Νικήτρια του Διαγωνισμού του Πρωτείον (Tablet PC) είναι η μαθήτρια μας Άννα Καμπουροπούλου! Συγχαρητήρια Άννα!
11/12/2012 20:55
Οι Έλεγχοι Προόδου Α' Τριμήνου θα παραδοθούν στους μαθητές και γονείς το Σάββατο 15/12. Αναλυτικό Πρόγραμμα Συνεργασίας με τους Καθηγητές έχει δοθεί ατομικά σε κάθε μαθητή. Καλά Αποτελέσματα!  
11/12/2012 20:49
Αγαπητοί μαθητές & γονείς, τα σχολεία μας θα λειτουργήσουν κανονικά την Τρίτη 12/12/2012 (ημέρα εορτασμού του Αγίου Σπυρίδωνος)    
09/12/2012 13:00
Η μαθήτρια των Σχολών μας στις Ξένες Γλώσσες, ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ ΕΥΔΟΞΙΑ, βραβεύτηκε ως ΑΡΙΣΤΟΥΧΟΣ από την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό "Μικρός Ευκλείδης" για μαθητές της Ε' & ΣΤ' δημοτικού.   ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!    
04/12/2012 17:35
Η επόμενη συνάντηση του Parents’ Club, είναι την Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012, στις 7.30 μ.μ., στην αίθουσα Εκδηλώσεων του Κεντρικού Σχολείου.   Θέμα: «Ελεύθερη Συζήτηση στο Πνεύμα των Χριστουγέννων» Επίσης θα πραγματοποιηθεί Live η Κλήρωση για το Διαγωνισμό του ΠΡΩΤΕΙΟΝ   Σας...
20/11/2012 18:06
Η επόμενη συνάντηση του Parents’ Club, είναι την Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012, στις 7.30 μ.μ., στην αίθουσα Εκδηλώσεων του Κεντρικού Σχολείου. Θέμα: «10 τρόποι για να βελτιώσουμε τη ζωή μας » Δηλώσεις Συμμετοχής: τηλεφωνικά έως την Τρίτη 27/11/2012, στην κα Κουτσοφιού Ελένη, 210 46 16...
05/11/2012 19:51
Η επόμενη συνάντηση του Parents’ Club, είναι την Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012, στις 7.30 μ.μ., στην αίθουσα Εκδηλώσεων του Κεντρικού Σχολείου.   Θέμα:   «Γονείς & Εφηβεία: Πώς να προετοιμαστούμε & πώς να την αντιμετωπίσουμε θετικά»   Δώρο: Μία ατομική συνεδρία...
23/10/2012 19:23
Η επόμενη συνάντηση του Parents’ Club, είναι  την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012, στις 7.30 μ.μ., στην αίθουσα Εκδηλώσεων του Κεντρικού Σχολείου.   Θέμα: «Η σωστή διατροφή της οικογένειας» Εισηγείται η κ. Αρώνη Ελένη, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος του  Χαροκόπειου...
09/10/2012 20:19
Η πρώτη συνάντηση για το 2012-13, θα γίνει την Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012, στις 7.30 μ.μ., στην αίθουσα Εκδηλώσεων του Κεντρικού Σχολείου. Θέμα: «Τρόποι για εύκολο και αποτελεσματικό διάβασμα των παιδιών στο σπίτι» Δώρο: Ένα ΔΩΡΕΑΝ Τεστ Μαθησιακού Προφίλ, αξίας 120 € Η Κλήρωση θα γίνει ανάμεσα...
19/08/2012 18:14
Οι εγγραφές μας θα ξεκινήσουν για τα κτήρια 1 & 2 (Χορμοβίτου & Έβρου) τη Δευτέρα 27/8, ενώ για τα κτήρια 3 & 4 (Χαραυγή & Σαλαμίνος) τη Δευτέρα 3/9. Το ωράριο λειτουργίας μας μέχρι και τις 30/9 θα είναι: Δευτέρα έως και Παρασκευή: 10.30-13.00 &...
10/08/2012 10:47
Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα ECPE (Proficiency) του University of Michigan με 90% επιτυχία. Επισκεφθείτε την ενότητα Επιτυχόντες 2012.    
31/07/2012 10:15
Ανακοινώθηκαν σήμερα 31/7/2012 τα αποτελέσματα του πτυχίου ECCE του Πανεπιστημίου Michigan.   Επισκεφθείτε την ενότητα Επιτυχόντες 2012  ΕΔΩ .    
29/07/2012 15:01
Το τεστ αυτό αποτελεί ένα έμπειρο σύστημα ανάλυσης και ποσοτικοποίησης των δυνατοτήτων των μαθητών σε σχέση με α) τα εγκεφαλικά ημισφαίρια, β) τους μαθησιακούς τύπους, γ) μαθησιακές ικανότητες - δεξιότητες. Λεπτομέρειες    
27/07/2012 17:57
Τα αποτελέσματα των εξετάσεων ECCE κ ECPE (Michigan) αναμένονται στις αρχές Αυγούστου.Άμεσα θα ενημερωθεί και η ιστοσελίδα μας. Τα αποτελέσματα μπορείτε να δείτε στην ενότητα Επιτυχόντες 2012.   Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά!
20/07/2012 17:54
Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των εξετάσεων Αγγλικών KET & PET του Πανεπιστημίου Cambridge, καθώς και τα αποτελέσματα Γαλλικών DELF & Sorbonne του Γαλλικού Ινστιτούτο.   Λεπτομέρειες      
06/07/2012 11:37
Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των εξετάσεων Αγγλικών YLE του Πανεπιστημίου Cambridge.   Λεπτομέρειες    
03/07/2012 13:18
Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα εξετάσεων Αγγλικών, για τα πτυχία Proficiency & FCE του Πανεπιστημίου Cambridge. Λεπτομέρειες.    
27/06/2012 18:16
Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των εξετάσεων FCE (fs) του Πανεπιστημίου Cambridge και του Οργανισμού City & Guilds.   Δείτε τα αποτελέσματα    
15/06/2012 14:18
Ανακοινώθηκαν σήμερα τα αποτελέσματα των εξετάσεων Μαΐου 2012 FIT 1,  της γερμανικής γλώσσας.   Λεπτομέρειες      
08/06/2012 14:12
Αγαπητοί φίλοι σας ενημερώνουμε ότι το κτήριο επί της οδού Χορμοβίτου 242 λειτουργεί καθημερινά ως εξής: από 1/6 έως και 23/6:  Δευτέρα έως και Παρασκευή 17.00 - 20.30 & Σάββατο 10.30 - 13.00. από 25/6 έως και 31/7:  Δευτέρα έως και Παρασκευή 10.00 - 13.00. Τα...
24/05/2012 12:43
Οι μαθητές που θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις PET (B1) & KET (A2) του Πανεπιστημίου Cambridge, θα παρακολουθήσουν επιπλέον ώρες, την Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012 και την Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012, ως εξής:   PET    16.30 -...
24/05/2012 12:33
Άλλη μια σχολική χρονιά έφθασε στο τέλος!   Η παράδοση των Τελικών Βαθμολογιών και των Βεβαιώσεων Σπουδών θα πραγματοποιηθεί από την Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012, έως και την Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012. Ειδικά για τους μαθητές που φοιτούν στα κτήρια Έβρου & Χορμοβίτου, η παραπάνω...
22/05/2012 16:11
Το Σάββατο 26/5 πραγματοποιούνται στο κτήριο Χορμοβίτου 242, Πειραιάς, οι Εξετάσεις Young Learners (YLE) του Πανεπιστημίου Cambridge. Το πρόγραμμα των εξετάσεων είναι ως εξής: Starters : Έναρξη: 12.00, Λήξη: 13.10 έως 13.45 Movers : Έναρξη: 9.00, Λήξη: 11.30 Flyers: Έναρξη:...
08/05/2012 20:48
Οι εγγραφές μας για το νέο σχολικό έτος ξεκινούν τη Δευτέρα 21 Μαΐου και όπως γνωρίζετε, πραγματοποιώντας την εγγραφή σας ‘κλείνετε’ ΑΜΕΣΑ τη θέση στο τμήμα & ωράριο που επιθυμείτε. Ο προγραμματισμός μας για τη νέα σχολική χρονιά περιλαμβάνει επίσης: Νέα σημαντική μείωση διδάκτρων σε...
25/04/2012 20:42
Οι Νικητές για κάθε κατηγορία είναι : 'Ήρθε η Άνοιξη': Οκσίσογλου Μαριτίνα 'Αγαπώ τον Αθλητισμό' : Κουλούρη Μάγδα Grafitti 'Τεχνολογία' : Κότο Κων/νος & Μαστρογιάννη Αγγελική     Επισκεφθείτε την Διαδικτυακή...
19/04/2012 16:09
Σας ενημερώνουμε ότι λόγω των εκλογών, οι νέες ημερομηνίες εξετάσεων γλωσσομάθειας FIT 1 & FIT 2 του Ινστιτούτου Goethe, είναι ως εξής: FIT 2  -  Σάββατο 12 Μαΐου 2012 FIT 1  -  Κυριακή 13 Μαΐου 2012    
11/04/2012 19:46
Σας ενημερώνουμε ότι λόγω των εκλογών, οι νέες ημερομηνίες εξετάσεων γλωσσομάθειας του Πανεπιστημίου Michigan, είναι ως εξής: ECCE (Lower B2) - Σάββατο 26 Μαΐου 2012 ECPE (Proficiency) - Κυριακή 27 Μαΐου 2012  
03/04/2012 11:02
  Τα Ξενόγλωσσα Σχολεία μας θα λειτουργήσουν μέχρι και την Παρασκευή 6/4/12 και θα ανοίξουν πάλι από την Δευτέρα 23/4/12, λόγω διακοπών του Πάσχα. Εξαιρούνται τα 'επαναληπτικά μαθήματα' που έχουν προγραμματιστεί για τις εξετάσεις FCE, ECCE, City & Guilds.   Η σχολή...
03/04/2012 10:49
Το Τμήμα Εξετάσεων της ΕλληνοΑμερικανικής Ένωσης (Πανεπιστήμιο Michigan) διοργανώνει μια ενημερωτική ημερίδα - σεμινάριο για τους μαθητές των Σχολών μας, οι οποίοι φοιτούν σε τάξεις επιπέδου Lower (B2), την Πέμπτη 19/4/2012 στις 4.00 μ.μ. (κτήριο 1 - Χορμοβίτου 242).   Η...
26/03/2012 19:17
Οι μαθητές που θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις FCE & ECCE, θα παρακολουθήσουν επιπλέον ώρες, τη Μεγ.Δευτέρα 9/4 και τη Μεγ.Τρίτη 10/4. Σχετικά με τα τμήματα και τις ώρες, παρακαλούμε απευθυνθείτε στις γραμματείες.  
22/03/2012 20:10
Οι μαθητές που θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις Γλωσσομάθειας City & Guilds B2, θα παρακολουθήσουν επιπλέον ώρες σύμφωνα με το πρόγραμμα που επισυνάπτεται   ΕΔΩ     
21/03/2012 17:05
Το Τμήμα Εξετάσεων του Πανεπιστημίου Cambridge διοργανώνει μια ενημερωτική ημερίδα - σεμινάριο για τους μαθητές των Σχολών μας, οι οποίοι φοιτούν σε τάξεις επιπέδου Lower (B2), το Σάββατο 7/4/2012 στις 10.00 π.μ. (κτήριο 1 - Χορμοβίτου 242). Η παρουσίαση θα περιλαμβάνει : Τεχνικές...
19/03/2012 19:09
Ο 2ος Διαγωνισμός Ζωγραφικής - Graffiti των Σχολών μας θα διεξαχθεί από 19/3/2012 έως και 6/4/2012. Μπορούν να λάβουν μέρος όλοι οι μαθητές μας ανάλογα με την ηλικία τους, παρουσιάζοντας τα έργα τους στα θέματα : Ηλικίες 6-10: ‘Ήρθε η άνοιξη!’ Ηλικίες 10-14:  ‘Αγαπώ τον...
14/03/2012 16:42
Οι προθεσμίες για τις Δηλώσεις των πτυχίων παρατείνονται ως εξής: YLE (Starters, Movers, Flyers) έως Παρασκευή 30/3/2012 και KET & PET, έως Τετάρτη 25/4/2012. Η καταβολή των εξετάστρων μπορεί να γίνει και μέσω πιστωτικής κάρτας και έως και 2 άτοκες δόσεις.
05/03/2012 21:52
Σας περιμένουμε το Σάββατο 17/3 στη συνάντηση παράδοσης των ελέγχων Β' Τριμήνου.
05/03/2012 21:51
Νέα χρώματα, Νέο ύφος, Νέες Υπηρεσίες και προπάντων Φιλικότητα, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά της νέας μας ιστοσελίδας. Σας προσκαλούμε να περιηγηθείτε και να την αξιολογήσετε!
Items: 101 - 157 of 157
<< 1 | 2